sunnuntai 31. elokuuta 2014

Kun syksy saapuu..

Eipä ole tänne tullut kirjoiteltu ikuisuuteen, jos nyt syksyn alkaessa pystyisi taas keskittymään tähänkin uudestaan.

Muuten olen onnellinen jollain tapaa siitä että syksy alkaa, vaikkakin rakastan kesää ja sen lämpöä. Syksyn tullessa sitä vaan pääsee arkeen kiinni, rutiineihin ym.
Ja voi rauhassa hyvällä omallatunnolla maata kotona kun ulkona vaan sataa ja sataa. ;>

Toivon myös että näin syksyn tullessa pääsen treenaamiseen uudella tavalla taas kiinni ja uudella innolla!

Kesän treeneistä ei ole kauheasti muuta kerrottavaa kun että ne kerrat kun treenasin oli todella kivvaa! Isoin syy tälle on se, että minulla oli kesä-heinäkuussa treeniseuraa, siitä vaan saa niin paljon voimaa. Ystäväni Jessican kanssa tehtiin pari semmosta "ihanaa" ulkotreeniäkin missä kyllä veri maistui lopulta suussa.. Mutta kivaa se silti oli, kiitos vaan sinne Jyväskylän suuntaan! <3 p="">
Nyt syksyn tullessa oon koittanu miettiä kaikkia eri vaihtoehtoja, että mitä sitä nyt syksyllä treenien osalta alkaisi tekemään. Vaihtoehtoja on todellakin liikaa, ja en osaa päättää mikä se mun juttu nyt sitten olisi. Crossfittiä, voimannostoo, ptn palkkaaminen ym..

Crossfit kiinnoistais siltä osin että se olisi niin kokonaisvaltasta treeniä, tosin voisin käydä voimannosto-kurssin missä oppisin esim. riven, tempauksen ym. ja voisin siten itse tehdä "crossfit" tyyppisiä treenejä - ei kuitenkaan sama asia kun mennä kunnon crossfit-salille mistä vois niitä treenikavereitakin saada, mikä todellakin olisi plussaa.

Eiköhän nää suunnitelman tästä selvenä, kun saan myös elämässä yhden ison asia selvitettyä ensin. Tai en minä selvitä vaan lääkärit selvittää. Mulla epäillään sairautta joka on tässä nyt jo vuoden verran mun elämänlaatua heikentänyt aikalailla ja lähinnä henkistä hyvinvointia. Tässä vaiheessa kun kipujen takia joudun jäämään sairaslomalle, perumaan menojani tai miettimään tulevia menoja näiden ehdoilla, ollaan jo siinä pisteessä että tekee mieli vaan huutaa ja raivota. Mutta uskon myös että kaikella on tarkoituksensa ja tämä on vaan elämää, elämä vaan sattuu välillä vähän heittelemään.

Tällä tekstillä päästiin alkuun ja seuraavan kerran kirjoitankin siitä että mihin treenisuuntaan päädyin! :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.