torstai 9. toukokuuta 2013

Helatorstai

Kylläpä mä tykkään tälläsistä "ylimääräsistä" vapaapäivistä viikolla, ai että! :) Kello on nyt kymmenen ja tähän mennessä olen kerennyt tekemään salitreenin, käydä solarniumissa, saunassa ja nyt kokkailen ruokaa. Ja nam mitä ruokaa! Bataattilohkoja, avokadosalaattia ja kunnon tulista kanaa. (Oon löytäny uuden lemppari "kana"mausteen ja hehkutan sitä kokoajan, eli chili & lime mauste, ai että!)

Parin tunnin päästä onkin sitten serkkulikan rippijuhlat ja voin kertoo mitä vaatekriisiä täälä pukkaa, apua! Ei oo nimittäin enää kauheen montaa rättiä vaatekaapissa joka ois sopiva, höh. Toisaalta on kivaa että on laihtunu ja kiinteytyny MUTTA mun pitää ostaa hitosti uusia rättejä mikä tiätty olis kivaa jos ois paksu lompakko! ;)

Musta on muuten huippukivaa ko te luette näitä mun juttuja! Ja se että ihmiset tsemppaa mua, siitä saan niin hullunu energiaa ettei mitään järkee. :) Tiedän myös senkin että en oo ainut ihminen joka tekee / on tehnyt elämäntapamuutoksen ym ja enkä oo laihduttanu sitä 50kg tai muuta oikeesti super hienoo. MUTTA mulle tää on tällähetkellä elämän tärkein juttu ja se juttu minkä eteen oon valmis tekeen enemmän kun paljon että onnistun koska oon pitkästä aikaa oikeesti löytänyt taas itseni ja sen fiiliksen kun voin olla ylpeä itsestäni. Se ei varmasti ole keltään muulta pois jos hypetän välillä itteeni. ;)

Joku muuten myös kysy että eikö hävetä tms laittaa itsestään noita "ennen ja jälkeen" kuvia kaikkien nähtäville... NOOO kelataas että tolla kropalla on käyty ihan yleisellä uimarannalla bikinit päällä ja otettu aurinkoo, se vasta nolooo onkin. ;) Eihän sillä oo mitään väliä! Mulla on mies joka tykkää mun kropasta oli siinä -10kg tai +10kg ja mä itse tiedän missä mennään ja pystyn vaikuttaa siihen miltä näytän. Joku varmaan kattookin niitä lähtökuvia silleen että " hyi helvetti mikä mahalöllö " ja hei niin katon mäkin! :D Upeinta on että on tommonen rapakunto lähtökohta niin näyttää hyvältä vaikka muutos ois ihan pieni.. hihi.

Nyt safkailut loppuun ja sitten pakertaan vaatekaapille ja etsiin jotain juhlavaa päälle :)

Kivvaa vapaapäivää kaikille (melkein, terkun työtytöille) ja muistakaa olla onnellisia joka päivä siitä mitä teillä on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.