tiistai 7. toukokuuta 2013

Uusia kuvia, jännää!

Ja kun joku (tiedät kyllä itsesi) jo kaipaili uusimpia kuvia kehityksestäni niin tässähän niitä tulee.. Hovikuvaajani on treeneissä ja töissä tän viikon aikalailla sen ajan kun minä oon kotona joten nää peilikuvat on nyt se juttu!  SORRY GUYS! Mä en myöskään niiiin osaa käyttää tätä bloggeria kauheen hyvin joten noi kuvat nyt vaan on noilla paikoillaan mihin ne sain kauheen säätämisen jälkeen, HUH!

Paremminhan sais selvää kun kuvat ois otettu samat rätit päällä, yhtä kaukaa ja samasta asennosta mutta aina ei voi vaan voittaa. ;) Hihi. Mutta siinä niitä ny on.. En itse nää tällä 13.4 ja tänään otetussa kuvassa mittään eroo, mutta onneksi tiedän että jotain on noidenkin välissä tapahtunut, vaikka ei niinkään ulkoisesti ehkä. Sisäisesti enemmän kun vois arvatakkaan.

Nyt mä siivoon loppuun ja odotan huomista ku kiinteistönvälittäjä tulee meille arvioimaan meidän asuntoa, että saatais tämä myyntiin ja päästäs uuteen ihanaan kotiin!

Eli siis jos joku on halukas ostamaan 2h + k + p Tampereen Pispalasta niin saa ottaa yhteyttä! On muuten ihanat järvimaisematkin ja kaikkee. ;)


                                                         
  TAMMIKUU 2013

                                                   

HUHTIKUU 2013



TOUKOKUU 2013






2 kommenttia:

  1. Mahtava muutos :) Tsemppiä jatkoon!
    Muuten ihanat pökät huhtikuun kuvassa, mistä löysit? :)

    VastaaPoista
  2. Treenihousut on niken mallistoa. :) Ja kiitos paljon!

    VastaaPoista

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.