sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Pitkästä aikaa

Voi että, kyllä on mennyt aikaa siitä kun viimeksi on saanut jotain kirjoteltua tänne. Mä en ehkä oo mikään parhain bloginpitäjä näillä näin puutteellisilla taidoilla, anteeksi vaan kaikille. :>

Kesä on jo ohi vaikka itsellä tosin on vielä yksi viikko kesälomastani edessä.

Valmennuskin loppui jo yli kuukausi sitten ja nyt on aikalailla tyhjä olo. Viimeiset kuukaudet valmennuksessa ei enää mennytkään niin hyvin ainakaan mittausten mukaan ja kesäkuun alun kunnosta ollaan menty jonkun verran takapakkia.

Mulla ehkä muutenkin kesä alussa hämärty hetkeksi itseltä se mikä on tärkeintä ja mikä ei.

Todellisuudentaju tämmösessä projektissa hämärtyy ja kyllä normaalista ihmisestäkin kuoriutuu hulluja piirteitä esiin.

Mä en tajunnu sitä että mun ois enemmänkin pitänyt olla ylpeä siitä mitä kaikkea uutta oon oppinu eikä piiskata itteeni siitä että rasvaprosentti nousi tai tsekkailla peilin edessä itteeni joka toinen minuutti.

Onneksi on mies joka muistutti kuinka ärsyttävä alan jo olemaan ja hieman ehkä pakko-oireinenkin ja hyvin turhamainen.

Päätinkin loppukesän ottaa rennommalla asenteella ja treenata sillon kun siltä tuntuu. :>

Nyt alkaakin olla jo se fiilis että oon valmis taas kehittään itselleni jonkun projektin ja tavoitteita syksyä varten. Ne ovat vielä hieman epäselviä mutta ainakin syksyyn kuuluu lihasmassan kerääminen joka puolelle.

Myös olen ajatellut alottaa crosstraining-harjoittelun tavallisen salitreenin ohelle ja ehlä tankotanssikin pääsee taas aikatauluun miltei vuoden tauon jälkeen!

Mutta mitä mulle jäi tästä puolen vuoden projektista käteen?

Niin hurjasti asioita että niiden luettelemiseen menisi kauan mutta peruspointit voin tässä avata:

1. Opin syömään oikeanlaista, oikean verran ja mahdollisimman ns. puhdasta ruokaa. Tämä on ehkä se isoin asia minkä opin.

2. Opin treenaamaan! Opin sen kuinka paljon merkitystä on palautusajoilla, temmolla ja treeniohjelmien syklityksellä jne.

3. Opin että musta on vaikka mihin kun annan kaikkeni ja uslon itseeni.

4. Opin että herkuttelukin on ok mutta siihenkin on terveellisempiä vaihtoehtoja.

Haluam myös kiittää ja hehkuttaa omaa valmentajaani Sannaa joka on kyllä joka tavalla huipputyyppi! En usko että tulen Optimal Performancea ikinä unohtamaan tai kääntymään kenenkään muun puoleen näissä asioissa.

Luulen että alotan nyt syksymmällä päivitteleen enemmän tänne juttuja kun tulee taas uusia innostavia juttuja treenipuolelle!

Niin ja jos tämän hetkiset tulokset kiinnostavat niin painan tällähetkellä 53,5kg ja rasvat ovat n. 20%. Ens kesänä lukemat toivottavasti ovat hyvin eri ja peilistä tuijottaa hyvässä lihassa oleva likka! ;>


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommenttia:

  1. Näkyy tääää! :) jee Sanna kiva ku kirjottelet taas! <3mariiii

    VastaaPoista
  2. Hyvä Sanna!! <3

    VastaaPoista

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.