tiistai 3. syyskuuta 2013

Polte

Noniin nyt on käyty sitten eilen oikein mainiossa seurassa tutustumassa poltteella Tampereella crosstraining-harjottelun saloihin ja voin kyllä sanoa että yhden tunnin perusteella tykkäsin ja kovasti!

Eilen käytiin crosstraining mix-tunnilla joka sisälsi sekä kestävyys että voima-osion, ja tunti oli sielä rankemmasta päästä, siltä se tuntuikin.. ;>

Aluksi lämmiteltiin juoksuharjotuksilla ja katsottiin vähän tekniikkaa liikkeistä mitä kahvakuulilla harjoituksessa tultaisiin tekemään.

Lopuksi harjoitus joka kesti 8min, siinä ajassa oli tarkoitus tehdä niin monta kierrosta kun kerkeää; 8 etuheilautusta, 110m juoksu, 8 vauhtipunnerrusta ja sitten taas juoksu jne.

Hiki kyllä virtas ja maitohapoillekin sain kyllä jalat aika alussa jo, eli kyllä tehos!

Mulla vieläkun toi kestävyyskunto oo vielä ihan huipussaan niin kyllä tunnin jälkeen puhallutti.

Ja kyllä tästä tytöstä taitaa poltteen jäsen ensi kuun alusta tulla, sen verran vakuutuin paikan tarjonnasta ja meiningistä! :>

Poltteelta löytyy siis kuntosali-toiminnotkin eikä vaan pelkät ryhmäliikuntatunnit! Sielä riitti tankoo, painoo jne niin paljon ettei lopu kesken. + mua houkutti kelkka, traktorin renkaat ja se tekonurmi rata. Oon vähän ehkä rakastunut! ;>

Aijon edelleen pitää myös fressin jäsenyyden ja tehdä sielä perus kuntosalitreeniä, fressi kun sattuu löytyyn työpaikan naapurista ja kiireisinä päivinä se on oikein hyvä! :>

Kuka lähtee ens kerralla mun kanssa poltteelle kierittään traktorinrenkaita?! ;>


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.