perjantai 6. syyskuuta 2013

Loma on mun paras kaveri!

Mä en oo vuoteen ollut kunnolla kipeä mutta viime vkonlopun Jyväskylän reissun (oli muuten upeeta!) jälkeen täytyi nöyrtyä perus syysflunssalle.. :(

Itseaiheutettua tämä tosin oli, festarointi yömyöhälle la-subylnä sai aikaan semmoisen kurkkukivun että sain maanantai-iltana lipittää suosiolla flunssajuomaa ja tähänkin päivään asti vielä puolikuntoisena ollaan.

Lomalla on tunnetusti hyvin aikaa sairastaa.. Eli siis viimeinen lomaviikko on lähinnä mennyt sohvalla peiton alla teekuppi kädessä.
Hyvin on muuten kerennyt katsoa kolme tuotantokautta gilmoren tyttöjä tällä viikolla! ;>

Maanantaina pitäs tosiaan palailla töihin ja vähän ehkä pelottaa jo valmiiksi! Toisaalta on ihana palata arkirytmiin ja rutiineihin mutta kaikkineen loma sopi mulle oikein hyvin!

Toivottavasti ensi viikolla olen myös valmis palaileen treeneihin ja ruokavalioon mikä näin lomalla ja kipeänä on ollut mitä sattuu.

Voin myös ihan rohkeasti myöntää että tykkään alkusyksystä hurjasti, osaan vasta nyt rentoutua ja vaan olla. :>

Ensi viikolla jottain kuvia ja syksyn treenijuttuja siis tiedossa!

Upeeta vkonloppua ja tuhannesti pusuja!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.