sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Aurinkoista sunnuntaita!

Viime viikon treenit oli kyllä tuskaa.. Ei sillä että ne ei ois sujunut kun sinne salille jaksoin mennä vaan väsymys oli kyllä töiden ja huonosti nukkumisen takia niin suurta että itku tuli monena päivänä salin jälkeen. Sinnittelin kyllä ne neljä treeniä viikkoon mutta se viides sitten kyllä jäi, on se vaan pakko välillä kuunnella kroppaa ja muutenki oloa, eihän se treeni ees pure mihinkään jos jaksaminen on tota luokkaa. :<

Paino on taas hiukan pudonnut ja enää en nää sitä kauheen positiivisena asiana. Aamupaino tällähetkellä 51,5kg mikä on mun mielestä jo liian vähän mulle. Olenkin siis lisännyt vähän proteiinia ja hiilareita ruokiin ja välipaloihin ihan oman pään mukaan koska luulen että nyt ravinnon määrä on liian pieni lihaksen kasvattamiseen mikä olisi nyt kuitenkin se ensisijainen tavoite tästä eteenpäin kun ne ylimääräiset kilot on saanut pois jo.

Sen takia odotankin jo seuraavaa biosigu-mittausta että mitä sielä näkyy, onko se lihas lähtenyt kasvuun vai ei. Sitten tehdäänkin jotain vähän radikaalimpaa muutosta kyllä mun mielestä ruokiin jne että päästään eteenpäin taas..

Eilen oltiin sitten "leikkimässä" tuola Tampereen yhdellä tekonurmikentällä miehekkeen kanssa ja oli kyllä kivaa urheilla välillä leikkimielisesti mutta kuitenkin hikihatussa! Mieheke piti mulla vähän alkulämppiä ja sitten heiteltiin jenkkifutista ja juostiin vähän jotain kuvioita. Tykkään kyllä siitä touhusta hulluna vaikka oonkin vielä super huono esim. heittään palloa tai juokseen ja samalla ottaan sitä kiinni, mutta eiköhän tässä kehitytä pikkuhiljaa. ;>

Lopuksi sitten harjoteltiin käsilläseisontaa, päälläseisontaa ja kärrynpyöriä, oli hulppeeta!  Ja mä harjottelin sitten jotain nojia mitä oon kattellu fastin sivuilta vapariohjelmista. Hullun hankalaa, mutta yhden jutun opin kyllä jo melkein kokonaan! Tänään vielä salilla koittelin ja onnistuhan se, vähän vaikeempikin versio, jee!

Eilen sitten muuten vietettiin ihania tyttöjen kansssa pienimuotosesti mun synttäreitä. :> Oltiin ensin täälä meillä ja sitten istumassa Europassa ja oli kyllä mukavaa olla pitkästä aikaa ihmisten ilmoilla viikonloppuna. :> Ja nähdä mun kivoja tyttöjä, kun osa niistä asuu muualla kun täälä Tampereella.

Nyt loppu sunnuntain ajattelin vaan pyhittää lepäämisellä ja hengailulle. Tällä hetkellä aika kuluu sohvalla Gossip girlin parissa. Kivaa sunnuntaita kaikille! :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.