tiistai 5. maaliskuuta 2013

Aamutreeni

Nyt on sitten tehty ptn kanssa hyvä aamutreeni ja väsymys onkin senmoinen että mitähän työpäivästä vielä tulee.. Saa nähdä! Kyllä se vaan niin on että se klo 6.30 herääminen sopii mulle paremmin kun tämä klo 8.00 herääminen. Jotenkin vieläkin tuntuu vaikka kovan tunnin treenin tekikin että herääminen on puolitiessään. ;>

Tosiaan tänään suuntasin aamulla sykkeelle missä meillä oli Sannan kanssa treffit klo 8.45. Kerkesin hyvin tekeen yksinäni alkulämpät niin päästiin heti itseasiaan yhdessä. Eli tän päivän missio oli opetella etukyykky ja parantaa maven eli maastovedon tekniikkaa.

Tässä siis etukyykky (mulla ei ainakaan ollu ees pari päivää sit hajuakaan mikä etukyykky on) pt:ni Sannan tekemänä:


Oli siinä opettelemista. Kyynerpäät ylhäällä, tanko kurkussa, kantapäillä paino jne... Pelkäsin vielä että mun olkapäiden huono liikkuvuus pilaa multa tän harjottelun, mutta kyllä ne sen verran anto periksi että onnistuttiin hyvin!

Maveakin harjoteltiin, ja mähän en oo sitä ennen tehnyt maasta-asti koska voimat on ollu aika huonot ja pienillä kiekoilla (5-10kg) on aika vaikee lähtee harjotteleen kun se lähtee niiiiin hiton alhaalta.
50kg oli mun maksimiykkönen MUTTA ei ihan täydellisellä tekniikalla. Eli nyt treeniä 30-40kg aluksi ja tekniikka kuntoon niin sieltä se lähtee! :> 

Sanna kuvas musta pari videopätkää mutta en siinä tajunnut sitten pyytää että lähettäisi ne mulle niin saisin tänne näytille! :> Pitääki laittaa perään vielä viestiä että saisinko ne jos Sannalta ne vielä löytyy.

Nyt ruokaa ja sitten lähdenki iltavuoroon töihin! :> Saa nähdä miten jaksan siihen klo 20.30 asti keikkua sielä pirteänä. ;> Saa tulla morjesteleen!

Pusuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.