lauantai 2. maaliskuuta 2013

Alotuskuvat

Nyt mä keräsin sitten rohkeuteni ja laitan teille esille nää mun alotuskuvat mitkä lähetin valmennukseenkin ja sitten siitä uusimmat kuvat. HUI! Eli vasemmalla aina vanha kuva ja oikealla uusin. Vanhemmat otettu 7.2.2013 ja uusimmat tänään eli 2.3.2013. Eli vajaa kuukausi on nyt näiden kuvien välissä. Huomaa että ainakin turvotus ja nesteet on lähteny liikkeelle. :> Ja ryhti semisti parantunut taas!

Edestä:


Sivulta:


Takaa:


Kuvat on tietty otettu nyt eri läheisyydeltä jne joten ihan tarkkaanhan näitä ei voi nyt syynätä, mutta vähän nyt näkee sitä että oikeeseen suuntaan ollaan menossa pikkuhiljaa! ;>
(Elkää ny pahasti arvostelko kuvia... ;>)
Painoa nyt illalla 54,3kg eli normaali iltapainossa mennään vaikka eilen vapaa-aterialla possutinkin karkkia meneen pahaan oloon asti. Ei sitä ikinä opi syömään herkkuja kohtuudella. Parempi vaan olla syömättä kokonaan vaikka se typereltä tuntuukin välillä, kuten tänään kahvilassa kun otin kaakaoo "älä laita kermavaahtoo, nooo maitovaahto on ok, en muuten tarvi tota suklaatakaan". HUH. Ärsyttävää varmasti niiden mielestä jotka mun seurassa on, mut koittakaa murut tottua ;>

Ensi viikon sunnuntaina onkin sitten uusi biosigu-mittaus ja sitten saa tietääkin että onko sielä tapahtunut jotain, toivottavasti.. Ja ensi viikolla sitten saan uuden treeniohjelman ja samalla on kehonhuolto koulu, odotan jo innolla! Myös tiistaina mulla on oma pt-käynti millon katotaan etukyykkyä mitä en oo ikinä tehnytkään ja myös mavea joka on mulle vielä vähän arvoitus. :> Mutta Sannan avulla varmasti saadaan varmasti nekin kuntoon! :>

Nyt murun kainaloon sohvalle takasin pahaa maailmaa pakoon tai lähinnä tota tyhmää ilmaa. :<
BYE!




2 kommenttia:

  1. Hyvähyvähyvä, sä niin tuut onnistuun sun projektissa! Ja oot rohkee, kun laitoit nää. Ihan sika hyvä, että on kuvat, ni pystyt konkreettisesti seuraamaan mitä tapahtuu... Varsinkin kun jossain kohtaa varmaan tulee se vaihe, kun tuntuu ettei mitään tapahu. You rock!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän rohkeutta joutukin kerään mutta toisaalta samat vermeethän mulla ois päällä jos menisin bikinit päällä kesällä rannalle, mitä ei oo kyllä tapahtunut vuosiin. ;> Ehkä ens kesänä! Kiitos tsempistä tuhannesti! <3

      Poista

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.