keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Kehitystä.. odotellessa ;>

Hihihi. Kyllä vähän naurattaa tällästeiden kuvien pistäminen mutta omaa kehitystä on helpoin seurata kuvien kautta kyllä. ;> Ja onhan se (?) teillekin ihan kiva että on jottain kuvia täälläkin, kai...

Tämä myös pakottaa mut treenaamaan entistä kovemmin koska pitäähän mulla joka kuukausi olla viime kuuta parempi kuvia, tai siis parempi kunto!

Mutta pyydän jo valmiiksi kuvien huonoa laatua ja kulmaa jne. Tälleen itse otettuina ei mitään kauheen upeita tuotoksia ainakaan näillä mun nakkisormilla pysty tuottamaan!

Mutta niin... Enpä mä omaan silmääni nää mitään kauheen kattavaa tulosta vielä kropassa, paitsi sen että mulle on alkanut tulla vyötärö pikkuhiljaa! ;> Ekaan kertaan moneen vuoteen...

Jenkkiksistä kyllä on jäljellä vielä aikamoinen pala ja eihän toi alavatsakaan vielä oo tosta todellakaan tarpeeksi kiristinyt, mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa. :> JA mites toi hauis? NIIN SIIS HAUIS! Missä se onkaan? ;> Ei vielä näköjään missään.. hihihi.

Huomenna aamulla yhteistreeni miehen kanssa vapaapäivän kunniaks! Saa nähä lähenkö tänään kesken treenin kotio kun tulee kiukku.. näin on ehkä saattanu käydä yhen yhteistreenin aikana, hups!
Huomenna on vuorossa treeni nro 3. Eli penkkiä, kulmasoutua, ojentajia ja haukkaria. Eli aikalailla kaikki mun lempparit! MUTTA taas semmosilla sarjoilla että itku varmaan tulee. Semmosia kympin sarjoja tiedossa siis. Onneks on hyvä varmistaja niin uskaltaa heittää penkkiinkin vähän muutaki ko tangon, ehkä..

Eka ilta muuten tällä viikolla kun oon tähän aikaan vielä hereillä, oho!
Onkohan tässä ihan laitettu ranttaliks? :p







PUSUJA!

(P.S toivottavasti kukaan ei menettäny yöuniaan näiden kuvia takia.. siis pahassa mielessä)
(P.P.S On tulossa hulppee vkonloppu!)
(P.P.P.S Nään aivan upeita likkoja ja poikia koko viikonlopun ajan!)

2 kommenttia:

  1. HYVÄLTÄ SÄÄÄ NÄYTÄT !!!

    Ylihuomenna nähäääääää! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En vielä niin hyvältä mitä tahon, mutta eiköhän tässä tapahdu kun ei olis niin malttamaton. ;> Enää vajaa joku 24h niin nähään, huippua!

      Poista

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.