maanantai 11. maaliskuuta 2013

Uutisia.. ;>

Noniin, nyt on sitten kivasti viikonlopusta menty takas arkeen ja kyllä voin kertoo että kun herätyskello soi tänään klo 4.35 niin hetken piti miettiä että jaksaako nousta ylös sängystä. ;>
Onneks toisaalta nää klo 6-14 työvuorot menee hirmu nopeesti kun saa yksin pakertaa rauhassa eli kyllä mä niistä tykkäilenki!

Eilen oli tosiaan sitten kaikenmoista ohjelmaa, biosigu-mittausta, treenikoulua ja kehonhuoltokoulua.
Voi että miten jännitinkään tota mittausta! :o Mutta kyllä nyt voin sanoa, että olen ylpeä itsestäni!
Tulokset oli parantunu kauttaaltaan aika hurjana ainakin omiin tavotteisiin nähden..

Rasvaprosenttihan oli ekalla kerralla 24,4% (25.1.2013) ja nyt eilen se oli 20,1% (10.3.2013). Eli olihan se tippunu hyvin puolentoista kuukauden aikana! :> Paitsi että mulla ei oo kyllä vieläkään hajua mikä on paljon missäkin ajassa ton suhteen. Mutta olin itelleni puolivälin tavotteeks eli 3 kk:den tavotteeks laittanu rasvaprosentin 20% niin täytyypä päivitellä sekin tavote uuestaan!

Muutenki "arvot" oli laskenu, onneksi niistä juuri minulle kriittisistä paikoista.

Takareisi
1 mittaus 35,1 ja 2 mittaus 33,2 (6 kkden tavoite 22)

Jenkka
1 mittaus 31,4 ja 2 mittaus 20,9 (6 kkden tavoite 14)

Geneettin hh-sieto, eli lapa/selkä, (hiilihydraatti)
Jos arvo alle 10mm silloin erinomainen hh-sietokyky, mitä enemmän rasvaa sitä huonommin keho sietää hiilihydraatteja.
1 mittaus 18,8 ja 2 mittaus 12,1 (6 kkden tavoite 8)

Napa
1 mittaus 25,8 ja 2 mittaus 18,8 (6kkden tavoite 14)

Rasvaprosentti
1 mittaus 24,4% ja 2 mittaus 20,1% (6kkden tavoite 16%)

Paino
1mittaus 57kg ja 2 mittaus 53,5

Eli hyvin ollaan menty eteenpäin omasta mielestä ainakin! :> Ja kyllä, matkaakin on vielä noihin tavoitteisiin mutta töitähän tässä ollaan tultu tekemäänkin sen eteen!

Eilen saatiin siis myös uusin treeniohjelma, ja voi että se on kiva mutta haastava! :>
Tänään kävin tekeen treeni nro 1sen ja voin kertoo että nyt kyllä kädet/olkapäät on jo juntturassa!

Pystypunnerrusta seisten 7 x 5-7 ja liikeparina leuanvetoa 7 x 5-7 niin voin kertoo että meinas itku päästä, mutta selvittiin siitäkin. Hetken vaan jouduin salilla pohtiin että minkähän painonen pienempi tanko on, mutta tulin siihen tulokseen että se on 15kg. (?)
Eli jaksoin tehdä pystypunnerrusta 7 x 6 20kg , näillä ripakäsillä se on jo hyvin se! ;>

Nyt oon onnellinen kun kello on vasta kuus ja oon ollu jo töissä, salilla, tehnyt ruokaa joten loppuilta jääkin sitten hengailuun ja kotiaskareisiin, jes! :> (P.S oon ilonen että kerkeen nähdä emmerdalen uuden jakson kerranki "livenä" enkä nauhalta).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.