sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Ensimmäinen askel

Hola!

Aloitetaanpa nyt ihan uuelta pohjalta, vanhat tekstit poistin ne kun oli parisen vuotta vanhoja jo. :) Ja nyt koitan ihan jo itsenikin takia päivitellä useammin niin säilyy jossain muistissa sitten omat fiilikset ja meiningit.

Alustetaampa vähän tarinaa ja kerron miksi alan nyt kirjoittamaan tätä blogia uudella temmolla ja teemalla, eli: Olen 25-vuotias tyttö suoraan Mansesta, Pispalasta jos tarkkoja ny ollaan. Puoli vuotta sitten päätin että elämään pitää ottaa uusi suunta, mikä ei enää tarkota krapuloita sunnuntai-aamuisin tai yöllistä vierailua mäkkärin autokaistalla. Näin olin siis elänyt jo pari vuotta ja kyllähän se kroppakin alkoi jo näyttää siltä.

Tällä hetkellä tuo puoli vuotta sitten tehty päätös on paras päätös tähän asti elämässäni. :) Nyt ollaan siis puoli vuotta treenattu salilla ja vuoden vaihteen jälkeen alettu OIKEASTI kattoon enemmän mitä sinne suuhun laitetaan ja kuinka paljon.

Tuloksia yksinänikin olen saanut jo aikaan, mutta tiesin että kohta alkaa oma tietotaito (mitä on todella vähän jos puhutaan treenaamisesta) loppua ja kehitys keskeytyä. Sen takia nyt kuvioihin tuli firma nimeltä Optimal Performace (kts. www.optimalperformance.fi) ja heidän MM-valmennuksensa.

Tavoitteena on siis oikeasti kunnon elämän muutos mikä tarvitsee helkkaristi mielen lujuutta, päätöksiä ja aikaa mutta olen päättänyt että olen itse se ihminen johon minun täytyy nyt keskittyä ja jota haluan kehittää. Alkoholin pois jättäminen miltein kokonaan vuoden vaihteen jälkeen ei hetkauta elämääni oikein mitenkään ja kivempaahan se ystävien kanssakin on selvinpäin. Muistetaan mitä ollaan sanottu, tehty yhdessä ja aamullakaan ei ole paha olo. ;)

Tänään siis on takana ensimmäinen yhteinen MM-treenivalmennus ja fiilikset korkealla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.