tiistai 19. helmikuuta 2013

Kenkä haaveita



Ja ettei muuten kokonaan unohtuisi yks osa mun blogista niin nyt vähän kenkä-hehkutusta! ;)
Mähän oon sairastunu tähän ongelmaan vasta kunnolla tavattuani ton mun toisen puoliskon, koska täälähän niitä kenkä pareja oli jo monia kymmeniä kun tänne muutin! :) Ja myös oon oppinu tykkäämään ja ihaileen semmosia kenkiä mitä en aikasemmin ois kattonutkaan sillä silmällä, eli kiitos vaan muru! 

Oon nyt treenaamisen myötä alkanu tykkään enemmän ja enemmän lenkkareista. Ja nyt onkin haavena muunmuassa nämä ihanuudet:



Kuinka kivat kesällä ruskettuneiden (Töissä aina puhutaan siitä kuinka nää ois ihanat sit kun on ruskettunut) säärten, farkkushortsejen ja jonkun kivan topin kanssa! Oi että. :)

Yleensä ostan kaikki lenkkarini netistä, valikoima on paaaljon parempi kun täälä Suomessa mistä ei ikinä kyllä löydä mitään! Ja netistä ostettuna onnistuu yleisimmin vaan säästään aika hurjasti :)
Yleisin sivu mistä tilailen kenkiä on www.caliroots.com, hyvä ruotsalainen kauppa, jolla itseasiassa olikin liike Helsingissä mutta eipä ole enää. :<

Enitenhän nykyään fanitan Niken Air Max 90siä. Ehkä parhaimmat lenkkarit ikinä! Niin hyvät töissäkin ettei mitään järkee. Ei ala särkeen jalkoja vaikka onkin sen 8tuntia päivässä jalkojen päällä ja liikkuu paljon. Ne tuo myös mulle sen pari senttiä lisää pituutta mikä auttaa muuten töissä huomattavasti. ;)

Tässä ne uusimmat ihanuudet:



Mä kyllä välillä pelkään millon tää lenkkareiden haaliminen lähtee ihan käsistä, mutta onneks rahapussi säännöstelee tätä aika hyvin. ;)

Tässä vielä kuvaa meidän kotoa kenkävarastosta:


Ja vielä huomiona se noi kenkälaatikot ei sisällä mun kenkiä. ;)

Eli seuraavaan kotiin en halua lastenhuonetta, treenihuonetta, harrastuhuonetta ym. Vaan haluan kenkähuoneen. Kiitos ja hei! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.