maanantai 18. helmikuuta 2013

Tietokone, mikä kiusankappale!

Niin ja vielä vähän avautumista tälle päivälle ni voi hyvillä mielin loput energiat sitten kuluttaa imurin varressa. ;) Mähän en vaan osaa käyttää näitä tietokoneita! Siis tämänkin blogin värejen ym fontteihin suunnittelemiseen ja tekemiseen meni tuhottomasti aikaa ja lopputuloksena järjetön räpellys.

Tunnetustihan en ole tunnettu pitkästä pinnasta tai ei-sähläämisestä, tästä ainakin toi mun toinen osapuoli pystys pitää pitkänkin luennon! Mä vaan haluisin osata kaiken heti, olla nopee ja mitä näitä ny vielä on.. JA muuten mä sitten vihaan kielioppia! Eli siis jos ärsyttää pilkut ja kaikenmaailman muut merkit väärissä kohissa niin ei kannata jatkaa lukemista, se ei tuu hetkeen muuttuun mihinkään.. (tuskin ikinä).

Mutta kiva jos luette, kyllä tää onneks ihan terapiastakin mulle käy vaikkei kukaan kauheesti lukiskaan! Ja mies on tyytyväinen kun en heti hyppää illalla höpöttään eteiseen kun tulee töistä. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.