sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Horoskoopit

Osahan mut tuntevista ihmisistä tietää tän mun horoskooppihulluuden mutta ajattelin sen nyt kertoa kaikille teille. ;> Eli voi että mä tykkään horoskoopeista, mä uskon niihin ja mun mielestä kaikkien pitäs uskoa semmosen pienen sarkasmin kera!
Kyllähän ne vaan jotain kertoo, ainakin mun mielestä.

Itsehän olen oinas. Voi että, se maailman tykätyin ihminen siis, NOT! Muhun täsmää melkein kaikki oinaan jutut, ja se jos jokin pelottaa. Aina ekana tulee se oinaan perus luonteenpiirre: Itsekeskeisyys.

Tässäpä nyt jotain otteita oinaan luonnehoroskoopista, ehkä opitte ymmärtään muakin enemmän tän tekstin luettuanne.

Oinaan vuodenaika:

Oinas on alkavan kevään merkki ja siksi Oinas-ihminen on tunnistettavissa samasta periksi antamattomuudesta kuin luonnon ensimmäiset kasvit niiden työntyessä esiin kylmästä ja osin vielä jäisestä maasta. Terveen itsetunnon omaava Oinas ei juuri kysele muiden mielipiteitä päätöksiä tehdessään ja siksi Oinaita pidetään usein itsekkäinä ja jopa välinpitämättöminä ihmisinä.


Itsestäni kyllä voin allekirjoittaa ton että olen varmasti välillä todella itsekäs ja välinpitämättömän oloinen vaikka oikeasti se ei oo se mitä mun pään sisällä ajattelen asioista/ihmisistä, en vaan osaa aina tuoda sitä julki oikein. 


Seksi:


Oinaan seksuaalisuus on tulista ja intohimoista. Vastarakastunut Oinas osoittaa rakkautensa ennen kaikkea eroottisuudellaan sänkykamarin puolella tai tilanteen vaatiessa melkein missä vain. Tulisuus ja eroottisuus ovat valitettavan usein lyhytaikainen ilo Oinaan parisuhteessa, sillä omistava kumppani saa hehkun sammumaan uskomattoman nopeasti. Suurin osa Oinas-ihmisistä kärsii itseluottamuksen puutteesta ja jos kumppani erehtyy arvostelemaan Oinaan tekemisiä päivittäisessä elämässä niin sato on saman tien korjattavissa asteittaisena viilenemisenä seksielämässä. Vain itsensä hyväksytyksi tunteva Oinas pystyy kerta kerran jälkeen sekä nauttimaan että antamaan nautintoa jatkuvasti korkeammassa potenssissa.


Tähän ei voi muuta sanoo kun HEI TÄÄLÄ OLLAAN KYLLÄ JUURI TUOLLAISIA!

Oinaan valttikortit:

Kaikilla elämänalueilla Oinas on aloitteellinen, itsenäinen ja itsekäs. Lähtökohtana ovat omat kokemukset ja voimantunne, joka vaatii tekoja ja käytännöllisiä otteita. Oinas on luonteeltaan rohkea, utelias ja suorasukainen. Hänellä on taipumusta yksilölliseen epäsovinnaisuuteen ja kapinallisuuteen. Oinas on seksuaalisesti ja psyykkisesti luonnonlapsi ilman estoja tai sielullisia tai sosiaalisia rajoitteita. Oinaan tehtävä on luoda maailma uudestaan.

Tätä mä en lähtis niin kovasti taas sitten yhdistään itseeni, paitsi ton itsekkyyden. Mä en ole kauhean rohkea, ainakaan omasta mielestäni MUTTA toisaalta mitä tulee uteliaisuuteen niin krhm.. ;> Kapinallinenkin ajoittain ehkä joskus ollut...

Oinaan heikkoudet:

Oinaan heikkouksia ovat kiire ja hätiköinti, liiallinen itseluottamus ja karkeus. Hän ei harkitse, ei suunnittele pitkään eikä arvosta syvällisyyksiä tai hienouksia. Kiivaus, hillittömyys, aggressiivisuus ja tunteettomuus muita kohtaan kertovat Oinaasta, joka ei ole vielä löytänyt sopivaa ilmaisuväylää energioilleen.

Ja taas, tän voi sitten taas kaikki yhdistää muhun! Toi sähläysgeeni löytyy satakertasena mitä muilla. Parhaiten tän varmaan tietää mun työkaverit ja paras ystäväni. (Kuinka monta kertaa se kahvikuppi kaatuu kun sen jättää lattialle?). Ja kyllä ainakin täälä kotona olen tarpeen vaatiessa helkkarin kiivas, hillitön ja myös agressiivinen, enemmänkin kyllä tavaroita kohtaan. 

Oinaan sairaudet:

Tapaturma-alttius vaivaa koheltavaa Oinasta ja etenkin pää on vahvasti vaaravyöhykkeellä. Muita alttiuksia ovat tulehdussairaudet, reuma, päänsärky, verenpaine ja heikko verenkierto. Helposti pitkästyvä Oinas tarttuu tavallista helpommin myös lasiseen laulukirjaan eikä hermosavuja vetelevä Oinas ole myöskään mikään harvinaisuus.

Ai miten niin kohellan? Onko mulle joskus pienenä laitettu tikit päähän? Oonko tippunu puusta? Tai tunkenu kirjaimellisesti herneen nenää, nielly 50pennisen taikatemppuna? Tätä listaa vois jatkaa loputtomiin... ;>

Onko täälä joku muu joka uskoo horoskooppeihin ees hitusta? Kertokaa! Ja kommentteja otan myös vastaan tästä omast merkistäni, kuvastaako se muiden mielestä mua?

2 kommenttia:

  1. Haha, lukeudun myös näiden luobnehoroskooppien harrastajaksi, mut nyt tuli vähän huijattu olo :D tunnistin nimittäin paljon itseäni, vaikka merkki onkin aivan eri! Mut vähän enemmän kyl silti sua ;) tsemppiä reeneihin <3 - R ps, tuli tosi tyhmä olo, ostin pari päivää sit ekat protskujauheet, jotenki olo että menee överiks :D

    VastaaPoista
  2. Hyvästähän ne protkujauheet vaan on, eikä haitaks! :-) Mä kuule tiedän kyllä ton tunteen.. Nauroin just kotona eilen että millon tää elämä meni siihen että keittiöstä löytyy ties kuinka montaa purkkia ja purnukkaa. Mutta kai siihen tottuu. ;-)

    VastaaPoista

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.