maanantai 18. helmikuuta 2013

Kuningas alkoholi

Ja koska lomallahan ei tunnetusti oo mitään tekemistä, ainakaan näin vikana päivänä ja siivousprojekti on saatettu tältä päivältä loppuun voi vielä pari sanaa sanoa..

Mä oon lähiaikoina miettiny kauheesti näitä kysymyksiä jotka liittyy alkoholiin, ja tää on tämmönen asia mistä ei kauheesti puhuta ihmisten kesken koska me nyt ollaan ihmiset erilaisia, meillä on erilaisia mielipiteitä ja tästä aiheesta yleensä joka vetää sen kuuluisan herneen nenäänsä syystä tai toisesta. ;)

Mutta siis mun oma suhtautuminen alkoholiin on muuttunu tässä viimeisen puolen vuoden aikana aika paljon, vähän niinkun vahingossa osittain...
Mä oon tykänny aina käydä baareissa, juoda ym. MUTTA nykyään mä valitten mieluummin krapulattoman (ja nää on mulla aina pahoja, kyllä sen kaikki tietää) sunnuntain. Ihan vaan senkin takia että mä en raaski laittaa mun viimeisiä rahoja baariin (JA voi kyllä ne on AINA niitä viimesiä rahoja nimim. en osaa säästää tai mitään muutakaan järkevää), mä en halua sitä kauheeta krapulaa ja morkkista seuraavana päivänä. Ja tässä viimesimmät baarireissut mitä on tehnyt niin ei oo ollu mitään semmosia kokemuksia mitä en muuten sais. :)

Mun kohalla tää menee niin että alkuillasta on huippukivaa kun on ystävät ympärillä ja juoma maistuu mutta kun siirrytään jatkamaan johonkin mun fiilikset katoo... Kun lähdetään tyttöporukalla ulos niin jo ekan 30min jälkeen puolet on kadonnu etkä luultavammin nää niitä koko loppuiltana, baari on aivan niin tupaten täys että et mahdu liikkuun tai tanssiin mitä mieluiten baarissa tekisit. Ja lopuksi sitten se yksin taksitolpalle meno varsinkin tälleen pimeellä ja kylmällä, ei kiitos.

Multa on kysytty miten pystyn oleen puoli vuotta juomatta kun oon joillekkin kertonu mun "projektista". Se on mun mielestä hassua. Nykyään on normaalimpaa juoda joka viikonloppu kun olla juomatta. Eikö se oikeesti oo jo vähän huolestuttavaa?

Ja mä en nyt tarkota sitä että mun käsitys mun ystävistä tai muista ihmisistä muuttuu jos ne juo. Ei todellakaan, sehän on jokaisen ihan oma asia, enkä mä nyt helkutti ole mikään äiti teresa, todellakaan.

Mua vaan lähinnä harmittaa se, että jos sä et juo tai lähde baariin sut leimataan tylsäks. Kyllä mä oon huomannu että ei mua pyydetä mukaan niin paljoa mihinkään illanviettoihin ym. Siitä en tiedä johtuuko se juomattomuudesta vai mistä. Oon ehkä sit vaan selvinpäin huonoa seuraa?

Ja kyllähän se harmittaa! Mutta enmä ala siihenkään että juon sen takia että kun muutkin. Joskus 15-vuotiaana tää on joskus mennykkin niin mutta eikai enää tän ikäsenä. ;)
Ja jos mä en ole toivottua seuraa selvinpäin ja tylsänä niin ehkä ne ihmiset ei alunperinkään ollut mun elämään tarkotettuja, jos puhuttavaa onkin ollu vaan sitten kun kuppia otetaan. Ja niinhän se osittain menee, humalassa ny ollaan kaveria kaikille ja kaikkien kanssa on puhuttavaa. ;)

Tämmösissä asioissa se ystävyyskin yleensä vähän punnitaan, onneks mulla on niitä ystäviä jotka tykkää musta selvinpäinkin teekupin ääressä lauantai-iltana, kiitos niille! <3>

P.S Kyllä mä lähden juomaan ja baariin ennenkö se puoli vuotta on kulunut jos on hyvä syy ja paras seura. Ja eihän sitä kesällä ny voi terassilla välttyä käymästä.. Ei tässä ny kuitenkaan niin tosikkoja olla. ;)

2 kommenttia:

  1. Eikö tollaista juomattomuutta vklppuisin ihmetelty joskus 20veenä? Ennemmin tässä iässä ihmettelen niitä joita kiinnostaa hillua baareissa joka vklppu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin sitä mäkin oon miettiny, vaikka tässä nyt tuleekin vasta 25-vuotta täyteen. ;> Samaa mieki aina mietin että miten ne jaksaa! Mutta jokainen tyylillään, niinhän se menee. :>

      Poista

Jätähän minulle merkki itsestäsi, kiitos.